هیچی به اندازه زندگی یکنواخت منو آزار نمیده ینی کلا فکر کنم همه همینجوری باشن و از زندگی یکنواخت بدشون بیاد فقط بعضیا وضعیت رو تغییر میدن بعضیا هم باهاش کنار میان اما من نمیخام کنار بیام برا همین شاید یه مدت دیگه کوچ کنم شیراز و یه زندگی جدید رو شروع کنم...
ورود ممنون!!...ما را در سایت ورود ممنون!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:45